Mapei Kft : KOMPLEX MEGHÍVÓ KAMPÁNY a II. Országos Építőipari Szakember Találkozóra

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Célja:
A Szakember Találkozó célja, egy olyan rendezvény megteremtése volt, amelyen az építőipari szakemberek egy napon, egy helyen megtalálnak minden olyan érdekességet, ami a szakmájukban fontos lehet, legyen szó alkalmazástechnikáról, szaktanácsról, szerszámokról, munkaruhákról, munkavédelemről vagy akár felelősségbiztosításról.

A Mapei Kft. egyik alapvető célkitűzése, hogy a jól dolgozó hazai szakembereket elismerje az ország. Úgy döntöttünk, hogy egy olyan szakmai közösségi összefogást kezdeményezünk, mely kivételes lehetőséget nyújt az építőipari szakemberek számára.

A szakmai közösség létrehozásának célja, hogy a hazai igényes, szakmailag képzett szakembereket egybe gyűjtse. A tagság ugyan szigorú feltételekhez kötött, azonban a közösségbe belépők számára olyan egyedülálló szolgáltatásokat kínál, amelyek nemcsak megkönnyítik kivitelezők munkáját, de jelentős előnyökhöz is juttatja őket.

A tagok kiemelt szakmai képzéseken és rendezvényeken vehetnek részt. Speciális szakmai támogatásban, jogi, érdekvédelmi segítségnyújtásban részesülhetnek, valamint egyedi előnyökhöz is hozzájuthatnak.
A közösség tagjainak lehetőségük nyílik a folyamatos fejlődésre, a tartós szakmai és üzleti biztonságra, a megrendelői elégedettség elérésére és megtartására, a jó fizetési morál kialakítására, valamint kellő mennyiségű megrendelésre.
A közösség tagjai mindemellett olyan –a beszállító partnereink által biztosított – kedvezményekben is részesülhetnek, melyek tényleges, kézzel fogható megtakarításokat hozhatnak a számukra.

A II. Országos Építőipari Szakember Találkozó támogatja a Mapei Kft. által 2016-ban létrehozott Magyar Építőipari Szakember Közösséget.

A rendezvény leírása:
Az eseményen lehetőség volt megismerni annak a közösségi összefogásnak a részleteit, amivel szeretnénk a szakemberek számára segítséget nyújtani a szakmai fejlődésen és szaktanácson túl a mindennapi életükben is.
A szakmai programok során a résztvevők megismerhették az új Mapei termékek alkalmazását, használatát. Többek között kiemelt szakértők beszéltek az építőipar jelenlegi helyzetéről és a jövőbeni fejlődési lehetőségeiről. A rendezvény nagyszerű alkalmat nyújtott a szaktudás, a szakmai kapcsolatok, és tapasztalatok elmélyítésére.

A II. Szakember Találkozón a résztvevők eszközparkjának bővítésére is volt mód, hiszen a kezdeményezésünkhöz több gyártó és forgalmazó cég csatlakozott. Olyan iparághoz kapcsolódó kiállítókat hívtunk meg a rendezvényre, akik számára a minőség és az ügyfél elégedettség az első. Minden kiállító egyedei kedvezményekkel és ajánlatokkal készült a résztvevők számára.
Ezen az egyedi platformon egy időben és egy helyen minden, a szakemberek számára fontos információ jelen volt. Minden, ami a kivitelezéssel, a kivitelezés során használt anyagokkal és eszközökkel kapcsolatos!

Meghívó kampány kommunikációs időszaka:
2016. december 19. – 2017. március 3.
Ez idő alatt a rendezvényre regisztráltak száma: 1128 fő
Rendezvényen résztvevők száma: 487 fő

A kommunikációs időszak alatt a Szakember Közösségi tagok száma 361 fővel nőtt!
A rendezvény helyszínén a Közösségbe beregisztrált tagok száma: 226 fő
Már Szakember Közösségi tag volt mikor a rendezvényre érkezett: 134 fő
Jelenleg a Szakember Közösségnek több mint 650 tagja van.
Együttműködő kiállító partnerek száma: 23
Előadások száma: 20 előadás (2 teremben)

Résztevői beszámolók a II. Szakember Találkozóról:

A kommunikációs kampány platformjai:
A meghívó kampány kommunikációs időszakában 20 platformon jelentünk meg az eseménnyel. Az alábbi táblázatban látható a platformokon kiküldött, megjelent, készített kommunikációs eszközök száma, és a hozzá tartozó konverziós számok.
A meghívó kampány során kiküldött e-dm kommunikációk kattintási átlaga 5,93% volt; szerepeltek benne teljes listára kiküldött és szegmentált levelek egyaránt. A szegmentált levelek legjobb kattintási konverziója 29,61 % volt, a teljes listára kiküldött leveleink közül a legjobb kattintási konverzió 8,37 % volt.

A kampány összetettsége és a több félre platformon való megjelenés miatt komplex kommunikációs kampánynak számít, mely kiemelkedő eredményeket hozott számunkra.