Megbízó: Artisjus
Kivetelezők: Próbakő Kommunikáció, Creatinsta
A kampány célja: A dal érték. Dalokkal az élet minden pillanata leírható. Mindenkinek van kedvenc szerelmes dala, olyan, amely nehéz helyzetekben segített át, vagy olyan, melyet ötszázadik alkalommal is hangosan éneklünk az autóban. A dalok tehát anyagi értelemben kifejezhetetlen érzelmi töltettel bírnak, mégis gyakran megfeledkezünk erről: a dal érték és szerepük fontosságáról az életünkben.
Azonban kevés szó esik azokról, akik a dalok mögött állnak:
A dalok megszületése egy nagy csapat érdeme. Bár a reflektorfényben az előadók állnak, a siker nem kizárólag hozzájuk köthető.
Láthatatlan szakemberek a háttérben, akik létezéséről a közönség gyakran nem is tud, de akik nélkül egészen biztosan nem jöhetnének létre az új dalok, ők a zeneszerzők és a szövegírók.
Munkájuk fontosságával ritkán találkozhatsz közvetlenül. A #kösziadalt rájuk hívja fel a figyelmet és arra, hogy egy köszönettel te is hozzájárulhatsz ahhoz, hogy elismerd fontosságukat.
A kampány legfontosabb napja: október 12., péntek a Dalszerzők Napja volt.
Az influencerek a #kösziadalt hashtaget használták a posztjuk alatt, ezzel megköszönve az előadók mögött álló szövegíróknak, dalszerzőknek a dalt, amit kedvenc énekesük ad elő!
Ezzel az volt a fő cél, hogy a követőik nézzenek utána kik írták a kedvenc számukat, meglepő lesz.
A legjobb posztok között étékes nyereményeket sorsolok ki, például fejhallgathatót.
KAMPÁNY EREDMÉNYEK: (Kevesebb, mint egy hónap alatt..):
- Elért fiókok száma: 286 564
- Reakció (lájk, komment, share): 140 422
- Engagement Rate: 49.01%
Mindemelett 249 #kösziadalt bejegyzés született Instagramon, a feltöltők között sorsoltunk ki a nyereményeket.