Artisjus #kösziadalt

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Megbízó: Artisjus

Kivetelezők: Próbakő Kommunikáció, Creatinsta

A kampány célja: A dal érték. Dalokkal az élet minden pillanata leírható. Mindenkinek van kedvenc szerelmes dala, olyan, amely nehéz helyzetekben segített át, vagy olyan, melyet ötszázadik alkalommal is hangosan éneklünk az autóban. A dalok tehát anyagi értelemben kifejezhetetlen érzelmi töltettel bírnak, mégis gyakran megfeledkezünk erről: a dal érték és szerepük fontosságáról az életünkben.

Azonban kevés szó esik azokról, akik a dalok mögött állnak:

A dalok megszületése egy nagy csapat érdeme. Bár a reflektorfényben az előadók állnak, a siker nem kizárólag hozzájuk köthető.

Láthatatlan szakemberek a háttérben, akik létezéséről a közönség gyakran nem is tud, de akik nélkül egészen biztosan nem jöhetnének létre az új dalok, ők a zeneszerzők és a szövegírók.

Munkájuk fontosságával ritkán találkozhatsz közvetlenül. A #kösziadalt rájuk hívja fel a figyelmet és arra, hogy egy köszönettel te is hozzájárulhatsz ahhoz, hogy elismerd fontosságukat.

A kampány legfontosabb napja: október 12., péntek a Dalszerzők Napja volt.

Az influencerek a #kösziadalt hashtaget használták a posztjuk alatt, ezzel megköszönve az előadók mögött álló szövegíróknak, dalszerzőknek a dalt, amit kedvenc énekesük ad elő!

Ezzel az volt a fő cél, hogy a követőik nézzenek utána kik írták a kedvenc számukat, meglepő lesz.

A legjobb posztok között étékes nyereményeket sorsolok ki, például fejhallgathatót.

KAMPÁNY EREDMÉNYEK: (Kevesebb, mint egy hónap alatt..):

  • Elért fiókok száma: 286 564
  • Reakció (lájk, komment, share): 140 422
  • Engagement Rate: 49.01%

Mindemelett 249 #kösziadalt  bejegyzés született Instagramon, a feltöltők között sorsoltunk ki a nyereményeket.