American Tourister BON-AIR BEVEZETŐ KAMPÁNY- 2017

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

A KAMPÁNY ISMERTETÉSE
Megvalósulás kezdete: 2017.06.01
Megvalósulás vége: 2017.09.01

Ügynökség: DOUPLA

MEGVALÓSULÁS HELYSZÍNEI:
Instagram Infleuncer oldalak:
Festy in Style Facebook: https://www.facebook.com/festyinstyle/
Festly in Style Instagram: https://www.instagram.com/festyinstyle/
Smize Divat Facebook: https://www.facebook.com/smize.divat/
Smite Divat Instagram: https://www.instagram.com/smizedivat/
Utazó Majom Facebook: https://www.facebook.com/utazomajom/
Utazó Majon Instagram: https://www.instagram.com/utazomajomofficial/
Karakas Hedvig Facebook: https://www.facebook.com/HediKarakas
Karakas Hedvig Instagram: https://www.instagram.com/karakashedi/
Verrasztó Evelyn Instagram: https://www.instagram.com/evelynverraszto/
Verrasztó Evelyn Facebook: https://www.facebook.com/VerrasztoEvelyn/
Verrasztó Dávid Instagram: https://www.instagram.com/david_verraszto/
Verrasztó Dávid Facebook: https://www.facebook.com/david.verraszto.9
AT Facebook oldal: https://www.facebook.com/AmericanTouristerHungary/

KREATÍV KONCEPCIÓ ÉS KAMPÁNYMECHANIZMUS LEÍRÁSA:
Utazni mindenki szeret, de terméktulajdonságokról olvasni, nem biztos!

Amikor az American Tourister zöld lámpát kapott a magyar Facebook oldal elindítására, a hazai közönség számára szinte ismeretlen márka ismertségének növelésére kaptunk megbízást. e-mellett véleményvezérekkel mutattuk be a BON AIR termékcsaládot és alakítottuk ki a márkaüzeneteket: innovatív eszközök használatával hívtuk fel a figyelmet a termék előnyös tulajdonságaira a márka Facebook oldalán, PR kampány keretében és az Instagramon, véleményvezérek bevonásával. A 2016-os júniusi-augusztusi időszakhoz képest az American Tourister magyarországi webshop forgalma a kampányidőszak alatt megduplázódott.

I. KÖZÖSSÉGI MÉDIA KAMPÁNY – Termékelőnyök színesen tálalva

Az American Tourister BON AIR termékcsaládra fókuszáló kampány keretében életmód üzeneteket is közvetítettünk a vásárlók felé, összekötve ezeket a termékelőnyökkel: A briefben meghatározott és az általunk felfedezett terméktulajdonságokhoz postflow tartalmakat készítettünk, így játékos formában edukáltuk a Facebook követőinket. Kombináltuk a webclick kampányok, az offer hirdetések és a post boost előnyeit, a lehetőleg interaktívabb eredmény érdekében.

POZITÍV TERMÉKÜZENET
• Élj szabadon!
• Ismerd meg a felfedezés örömét!
• Mindig nézd a dolgok pozitív oldalát!
• Maradj kíváncsi és kísérletezz!
• Állítsd magadat kihívások elé minden nap!
• Éld meg a kalandvágyadat!
• Utazz okosan!

TERMÉKELŐNYÖK KIDOMBORÍTÁSA
• Könnyű és strapabíró
• 360 fokban körbe forgatható
• Moduláris, több méretben elérhető
• Színes útitárs
• Nagy befogadóképességű, ezért praktikus választás.
• Vízálló
• Kiváló ár-érték arányú

II. PR KAMPÁNY A JOYBAN
A Közösségi média kampány támogatására PR cikkeket rendeltünk a Joy Magazintól, amik termékelhelyezést tartalmaztak. A cikkeket a Joy Instagram és Facebook oldalán is megosztotta. A #meandmyAT és #utazunk #mutiholvagy hashtageket népszerűsítve.

III. CÉLZÁS MÁRKANAGYKÖVETEKKEL
Smize divat, Festy in Style, Utazómajom, Karakas Hedvig és a Verrasztó testvérek: Evelyn és Dávid segítségével új színben mutattuk meg az American Tourister Bon Air termékcsaládot, akcióban, a maga rendeltetési helyén, utazás közben. Véleményvezéreink nem csak színes fotókkal és élményleírásokkal, de nyereményjátékot is szerveztek, valamint kuponkódot is megosztottak a követőikkel. A kuponkód használatával a vásárlók kedvezményt kaptam az American Tourister webshopján az akcióban szereplő termékek árából.

IV. BUDAPEST RACE
A kampány első hónapjában játékos kihívásra invitáltuk a márka követőit és GEO tracking inspirált feladatokkal vezettük őket végig Budapest izgalmas helyszínein. Smizedivat, és Festy in Style kíséretében jártunk az állatkertben, utaztunk a földalattin és ellátogattunk az American Tourister WestEnd-ben található márkaboltjába, ahol sor került az ajándékok átvételére.

Cél: márkaismertség növelése / termékelőnyök bemutatása / vásárlási kedv fokozása.
1. A Facebook követők meghívása
2. A résztvevők geo-ládaszerű fejtörő játékok megfejtésével nyomoznak Budapest különböző helyszínein;
3. Véleményvezérek segítségével mutatjuk be a termékelőnyöket a Facebook-live segítségével;
4. A versenyről videó anyagot készítünk, amit Facebook-on mutattunk be;
5. A márkaelőnyökhöz kapcsolódó feladatokon keresztül megmutattuk a terméket használat közben;