Anti Valentine’s Day

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

1. Kampány célja:
A kampány elsődleges célja a fogyasztóval való összekacsintás, a mélyebb elköteleződés elérése volt. Nem akartuk, hogy azt érezze, ismét itt egy márka, aki görcsösen el akarja adni a termékét. Ehelyett célul tűztük ki, hogy párbeszéd alakuljon ki a fogyasztó és a márka közt, mélyüljön a kapcsolat, erősödjön az engagement, éljen egy pozitív kép a márkáról a fogyasztó fejében. Emellett további célunk volt (de ezt persze előre nem tudtuk megjósolni), hogy aki találkozott hirdetésünkkel ne csak azonosuljon vele, de küldje is tovább ismerőseinek, érezze annyira átütőnek a tartalmat, hogy az megosztásra érdemes legyen.

2. Tervezés lépései + kreatív koncepció:
Tudtuk, hogy ehhez kevés lesz a már megszokott üzenet, mely rendszerint a pároknak szól, és azt mondja, gondolj szerelmedre, az idei legyen egy kivételes Valentin nap stb. Csavartunk egyet az egészen, és kimostuk 90 fokon, hajnal 2-kor. Így született meg az Anti Valentine’s Day, melynek célcsoportja a szingli társadalom volt. Tudtuk, hogy erősen él a szingli emberekben ezen a napon az érzés, hogy ők már pedig egyedül is boldogok, felesleges felhajtás ez az egész, és szép számmal osztanak meg gag-eket, illetve meme-eket ezen a napon, ami a Valentin napi költekezést és csöpögő romantikát figurázza ki.

3. Megvalósítás:
Ehhez kiválasztottunk 7 db terméket (így mindegyik B2C piacra szánt termékkategória tudta képviseltetni magát) melyeknek megadtunk egy fantázia nevet és termékleírást. Amint a webshopban ezek megjelentek, a 3 legjobbat kiválasztva Facebook hirdetést készítettünk belőlük, mindegyik esetében egyedi célközönséget jelöltünk meg (közös bennük az „egyedülálló” állapot volt), és mindegyik arra a landing oldalra mutatott, ahol a 7 db átnevezett termék szerepelt, illetve élve a WOM erejével, magán Fb profilról egyes csoportokban meg is osztottuk a webshopról készült képernyőképeket “ezt nézzétek mit találtam” címszóval, mintha mi is csak egy lennénk a fogyasztók közül. A Fb csoportok kiválasztásának alapja a téma egyezősége volt, éppen ezért használtunk társkereső, tech, gamer csoportokat egyaránt. Mindez weboldali kommunikációval is kiegészült, ahol a főoldal csempe bannereit öltöztettük át, illetve a főoldali nagy banner is átalakult. A főoldali nagy banner pedig a Facebook oldal borítóképénél is megjelent.

— A 3 Facebook hirdetés —

– XBox konzol:

Terméknév: Az Exem Egy Tévedés Volt XBox One S 1TB alapgép + Halo Wars 2 IdontCare Edition játékszoftverrel – fehér

Fb hirdetés szövege:

Anti Valentine’s Day
!!Szinglik figyelem!!
Idén is csak az küldött levelet akinek tartozol? Az se volt rózsaszín?
Akkor ezennel kihirdetjük a Nemzetközi Szingli Napot! A képre kattintva csemegézhettek Nektek szóló ajánlataink közt! #vesszenCupido #csöpögéstnemkérek

A termék leírása a webshopban:

– Hatalmas háttértár: 1TB háttértár. Ez garantáltan nem fogja elfelejteni, amit mondasz neki! Csendben végighallgat, nem vág közbe, nem kezd a barátnőkről, vagy a tegnapi meccsről beszélni, amíg Te beszélsz. És végre egy társ, aki nem felejti el az évfordulótokat, nem lesz több elfelejtett születésnap, utolsó pillanatban polcról lekapott ajándék.

– Formatervezett megjelenés: Ismerjük a mondást, külső megfog, személyiség megtart, havi nettó 500 hozzáláncol. Persze nem minden a külső, de most őszintén… Mikor volt utoljára ilyen snájdig partnered? Ha nekem lenne ilyen párom, nem mernék vele kimenni az utcára, mert bilincsben vinné el a rendőr, és hajnalig kéne táncoljon a kapitányságon.

– Hozzáadott kontroller: Unod már, hogy mindig Téged akarnak irányítani a kapcsolatban? Na, most garantáltan a kezedben lesz az irányítás! És mit gondolsz, szóvá fogja ezt tenni? Ugyan… Neki mindegy, csak csináld!

– Hangszóró:

Terméknév: Bánom Hogy Összejöttem Veled HX-P930 HANGSZÓRÓ – blutetooth – színjátszós – fekete

Fb hirdetés szövege:

Anti Valentine’s Day
!!Szinglik figyelem!!
Végre jól megy a diéta, mert felfordul a gyomrotok a sok #love, #valentin post láttán?
Akkor ezennel kihirdetjük a Nemzetközi Szingli Napot! A képre kattintva csemegézhettek Nektek szóló ajánlataink közt! #vesszenCupido #csöpögéstnemkérek

A termék leírása a webshopban:

– Nem horkol: Szeretnél végre egy pihentetőt aludni? Zavar a melletted fekvő instant passzát szélrendszer? Hát mostantól nem fog! Garantáltan csendes, ha Te nem akarod, akkor megmukkanni sem fog!

– Nem nyúlja le a pulcsid: Mentél már haza dideregve, míg párodon ott virított kedvenc pulóvered? Kerested hetekig a szekrényben, majd kiderült, hogy nincs is nálad? Hát persze… De ne aggódj, ez innentől megszűnik!

– Helytakarékos: Túrtak már ki az ágyból hajnalban, legmélyebb álmod közben? Ő nem fog! Vége azoknak az időknek, amikor a parkettán ébredsz, vége azoknak az időknek, amikor a takarót úgy szedik le rólad, mint 8 éves a vart a sebeiről. Nem rúg beléd, nem üt meg álmában. Tedd fel a polcra, és foglald el a teljes ágyat, mert megérdemled a pihentető alvást!

– Okostelefon:

Terméknév: Tavaly Se Érdekeltél Már 8 DualSIM LTE okostelefon – 32GB – 4GB RAM – 5GB NEM ÉRDEKEL – kék

Facebook hirdetés szövege:

Anti Valentine’s Day
!!Szinglik figyelem!!
Mindenki boldog, önfeledt, gondtalan? Mintha tegnap fizették volna ki a deviza hitelük utolsó részletét? Téged a rosszullét kerülget a folyamatos csöpögéstől?
Akkor ezennel kihirdetjük a Nemzetközi Szingli Napot! A képre kattintva csemegézhettek Nektek szóló ajánlataink közt! #vesszenCupido #csöpögéstnemkérek

A termék leírása a webshopban:

– Akkumulátor szintjelzés: Ha az akksi töltöttsége az előre beállított szint alá esne, felugró üzenetben jelzi ezt. HÁT MI EZ, HA NEM A FIGYELMESSÉG MAGASISKOLÁJA? Exed nem volt még ilyen jó hozzád!

– Hűség: Beállítasz rá egy képernyőzárat, és ez nem fog mindenféle jöttmentnek megnyílni. Mindig Te leszel neki az egyetlen!

– Bővíthető háttértár: Megint egy elfelejtett névnap, ismét egy kihagyott születésnap. Mondasz neki valamit, és mintha egyik fülén be, másikon ki… Ő nem fog semmit sem elfelejteni. 128 GB-ig bővíthető belső tárhelyének köszönhetően nincs több átsírt éjszaka, nincsenek veszekedések és elfelejtett évfordulók!

– Kifogástalan stílus: Nem volt még olyan nőd, vagy pasid, aki ennyire kerek, és áramvonalas lett volna, mint ez a kis telefon! Kezedbe még így nem simult senkinek semmije! És a súlya? 160 gramm! Ha epét hányt volna valamelyik exed sem érhette volna el ezt az alakot!

– Extra hosszú üzemidő: A 3000 mAh-ás akksinak köszönhetően bármikor használhatod, amikor szükséged van rá! Ennek nem fáj a feje, nem volt hosszú napja a munkahelyén, megkívánod, előveszed, és azt csinálja, amit Te szeretnél!

— A weboldalon elhelyezett csempe bannerek szövegei, a teljesség igénye nélkül —

„10. évforduló, megint elfelejtette…”
„Végre bemutatott a családjának, de eltévesztette a nevem…”
stb.

4. Eredmény:
– 10-es relevancia pontszám a legjobban teljesítő hirdetés esetében
– 6,74% CTR a legjobban teljesítő hirdetésnél
– 97,45%-kal megnövekedett hivatkozáskattintás a kampány idejére
– 144%-kal megnövekedett bejegyzéshez kötődő aktivitás a kampány idejére
– 66 526 össz. elérés a 3 hirdetésből
– ami a legfontosabb: rengeteg komment, pozitív visszajelzés és megosztás született a hirdetéseknél, és csoportokban való megosztásoknál egyaránt, voltak, akik ismerőseiket is tagelték.

5. Kreatívon dolgozók:
Molnár Dóra, Veres Bence, Pichler Zsolt

(A személyiségi jogok védelmének érdekében, a csatolt képek esetében, a megosztók és kommentelők nevei kitakarásra kerültek.)