Captain Morgan Fesztiválaktivitások 2017

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Megvalósulás kezdete: 2017. 07.19
Megvalósulás vége: 2017.08.26

Ügynökség: DOUPLA
Társügynökség / társpályázó: MEC, Hps Event

A MEGVALÓSULÁS HELYSZÍNEI:
Online:
Captain Morgan Facebook oldal: https://www.facebook.com/CaptainMorganHungary/
Videomegosztó oldalak: Youtube, Indavideo
Spotify: https://open.spotify.com/artist/0nimc000fGvdvTrloJ9rkB
PR és Banner kampány: Szeretlek Magyarország, Funzine
Offline:
Campus Fesztivál: Debrecen
Fezen Fesztivál: Székesfehérvár
Szegedi Ifjúsági Napok: Szeged
A KAMPÁNYMECHANIZMUS LEÍRÁSA
Élj úgy, mint a Kapitány! A fesztiválozók a Kapitánnyal személyesen találkozva betekintést nyerhettek az igazi Captain Morgan-életérzésbe és annak részeseként bulizhattak a márka arcával. Az egyik legnépszerűbb kalóz idén is új területeket hódított meg rumkedvelő legénységével!
1. ) Zenés aktivitások:
A Kapitány bulis kedvű célközönsége számára egész nyáron át tartó kampánnyal készültünk, mely remekül kiegészítette a fesztiválos aktivitásokat. Ennek középpontjában a zene állt:
1. Spotify account
Létrehoztunk egy Spotify accountot, ahol a Kapitány követői bármikor hozzáférhettek a „Party Aréna” legkedveltebb dalaihoz.
2. Youtube pre-roll
Célunk a márka új spotjának terjesztése volt, melynek fő üzenete a közösségi hangulat, a Kapitány közösségépítő ereje.
2. ) Fizetett Média és PR kampány a fesztivál megjelenések támogatására:
Mivel a fesztiválszezon a legerősebb időszak a Captain Morgan életében, nem elégedtünk meg a helyszíni és social media jelenléttel, hanem szerettünk volna 360 fokos lefedettséget biztosítani a márka számára.
Tartalmi együttműködéseink során a Funzine.hu és a Szeretlekmagyarorszag.hu is több alkalommal írt a támogatott fesztiválokról, a koncertekről és a cikkekben minden esetben megemlítésre került a Captain Morgan. A cikkek környezetében elhelyezett bannerek pedig erősítették a kapcsolódást a fesztiválok és a márka között.
3.) Fesztiválmegjelenések:
Olyan megjelenéssel és aktivitásokkal készültünk, melyek a fiatalabb, buliközönségnek látványosan prezentálják a márkaimázst. A három fesztivál ideje alatt (Campus, Fezen, SZIN) törekedtünk arra, hogy a Kapitány személye körül igazi kultuszt alakítsunk ki: a palackon pózoló figurát a legtöbben ismerik, ám személyisége, története sokak számára rejtve maradt. A fesztiválok után mindenki számára világossá vált: A Kapitány igazi vezéregyéniség, mindenhova vidám, könnyed hangulatot varázsol.
• Látványos party sátor a legfontosabb márkaüzenet hangsúlyozásával
• Egyedi bár design
• Mobil italpult
• „Hashtag-ért egy kóstolót” játék
• Vízi céllövölde
• Kincsesláda aktivitás
• Kalóz-világba, márkaimázshoz illő hostess aktivitás
• A Kapitány megelevenítése
4.) Közösségi Média kampány: A szokásos üzenőfali játékok újragondolása:

Két lépcsős Facebook üzenőfali játékot szerveztünk, melynek célja a „Kapitány-póz” ismertté tétele, a rajongók intenzívebb bevonása volt. A rajongóknak a Kapitány-pózt bemutató fotót kellett küldeniük a versenykiírás alatti hozzászólásban, akik Facebook Live Vote segítségével szállhattak harcba a fesztiváljegyekért.

Három ötletet valósítottunk meg, annak érdekében, hogy a Facebook közönsége is átélhesse, milyen érzés a Captain Morgan Party Arénában bulizni:
1. „Elhozzuk hozzád a cimborádat fesztiválozni!” – A fesztiválozók között olyan emberek után kutattunk, akiknek egy-egy barátjuk nem tudott eljönni velük bulizni. Az illetőt felhívtuk Facetime-on és ha a kamerába tudott mutatni valamilyen kalózos tárgyat, máris megnyerte belépőjegyét aznap estére és csatlakozhatott társaihoz.
2. Facebook Live videók – Fesztiválokról élőben jelentkeztünk, megmutatva az Aréna legjobb pillanatait és játékokat.
3. Aftermovie – A fesztiválszezont követően elkészítettük a Captain Morgan Fesztiválvideót, mely méltóképp emlékezik meg a szezon legszuperebb eseményeiről, buli és zenei kínálatáról, egy szóval képet ad arról, hogy milyen élmény volt a Kapitánnyal tölteni a nyarat.