HERZ Szendvics séf kampány, 2017

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Megvalósulás kezdete: 2017.03.01
Megvalósulás vége: 2017.06.30

Ügynökség: DOUPLA

A MEGVALÓSUKLÁS HELYSZÍNEI:
Online megjelenések:
Instagram UGC: #mutimitherzelsz
HERZ Facebook oldal: https://www.facebook.com/helloherz/
HERZ website: http://www.herz.hu
Bannerkampány: szerveren van az infó

Offline rendezvény megjelenések:
VOLT Fesztivál: Sopron
Balaton Sound és B.my.Lake: Zamárdi
EFOTT: Velence
Campus Fesztivál: Debrecen
Sziget Fesztivál, Andrassy StreetFood Show és Budapest Park: Budapest
Legyártott példányszám: Dobozkiszállítás: 500 db

KREATÍV KONCEPCIÓ ÉS KAMPÁNYMECHANIZMUS LEÍRÁSA:
Célok:
• a célcsoporton belül a márka ismertségének és a relevanciájának növelése termékszortiment megismertetése a célcsoporttal
• kipróbálás és az újravásárlás elősegítése
• márkahűség növelése
A kampány keretében egy integrált BTL aktivitás formájában edukáltuk és inspiráltuk a célcsoportunkat, digitális eszközök igénybevételével.

I. A megvalósítás első szakaszában, ismert Food Bloggerekkel működtünk együtt az új, HERZ szendvicsek megalkotásában. Főzelékes Feri, Minimal Teamptations és A Serpenyővirtuóz Konyhája közreműködésével. Bloggereink klasszikus és modern hozzávalók felhasználásával 20 szendvicset alkottak meg. A szendvicsek készítéséről Tasty Videó is született, amellyel bárki számára egyszerű feladattá vált a szendvicsek otthoni rekonstruálása. Ezen kívül szendvicsfotókat is készítettünk, amelyeket a márka weboldalán és Facebook oldalán, a receptek és videók megosztásával egy időben tettünk közzé.

II. A megvalósítás második szakaszában online regisztrációt követően 500 márkanagykövetet választottunk ki, akiknek futárszolgálattal hűtött HERZ ajándékcsomagokat küldtünk. A csomag termék mintát (HERZ szalámi és sonka), valamint szendvics dekorációs kiegészítőket (szendvics zászlót, matricát és papírt) illetve egy kísérő levelet tartalmazott. Az ötlet az volt, hogy az új márkanagykövetek, a szendvicsséfek receptjeiből meríthetnek ihletet, és valósíthatják meg a saját ötleteiket, miközben az elkészült szendvicsek fotóit megosztják ismerőseikkel a #mutimitherzelsz hashtag használatával.
„Tudjuk, hol #Herzelsz a nyáron: Szendviccsel a Soundra! Találd fel az új Herz szendvicset és nyerj!” A márkanagyköveteink online nyereményjáték keretében Sound Fesztivál belépőt és HERZ szendvicskuponokat nyerhettek. A játékban maradás feltétele hetente e-mailben érkező feladatok teljesítése; szendvicskészítés és a szendvics #mutimitherzelsz hashtag-el való posztolása volt. A feltöltött fotó linkjét a HERZ microsite-on is meg kellett adni, így a feladatok teljesítése 100%-ban nyomon követhető volt.
A játék eredményeként több ezer kiváló felhasználói tartalom született, amelyeket a márka Facebook oldalán, Instagram-on a #mutimitherzelsz hashtag-el tettünk láthatóvá, valamint az így készült tartalmakat a herz.hu-n is bemutattuk!

III. HERZ Food Truck: A streetfood guruló nagyköveteként országosan népszerűsítette a HERZ szendvicseit és mutatta meg a termékek sokétű használatát, Budapesten, vidéken és számos fesztivál helyszínen. A VOLT, Balaton Sound, EFOTT, Campus, Sziget Fesztivál, B.my.Lake, Andrassy Steertfood Show, Budapest Park sem maradhatott ki, mely helyszíneken összesen több mint egymillió embert szolgáltunk ki.