Impavidus Trade – Még sosem volt ilyen érdekes egy nyalósó

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Az Impavidus Trade Zrt. állati takarmányok kereskedelmével foglalkozik. Célcsoportja a hazai nagy gazdaságok.
Az iparágra jellemző az online eszközök használatának hiánya, ezért is örültünk amikor együttműködés született ügynökségünk és az Impavidus között. Mivel alapvetően B2B piacról van szó, ezért fontosnak tartottuk, hogy ne a szokásos száraz, kutatási eredményeken és tesztméréseken alapuló kommunikációt folytassuk, hanem egy, az emberekhez közelebb álló, közvetlenebb hangnemet üssünk meg. Ennek eredményeként jött létre a cég új weboldala, és a hozzá kapcsolódó online és offline hirdetések is.

A magyar tulajdonú, természetes alapú állati takarmánykiegészítők és állathigiénés termékeket forgalmazó cég piaca nagyon sajátos. Magyarországon közel 2200 nagy gazdaság van, akik a célcsoportba tartoznak, a versenytársak száma kevés. Viszonylag fix status quo uralkodik. Mivel az értékesítés ezen a piacon egy hosszú folyamat, ami személyes tárgyalásból, kutatási eredmények ismertetéséből, teszt etetési időszakból, majd a kapott termelékenységi adatok elemzéséből áll, ezért az online és offline kampányok céljának az ügyféledukációt és a széles termékkínálat megismertetését tűztük ki.

Jelenleg Facebook és Google AdWords kampányok futnak, valamint havi 1 db hírlevél, mely főleg egyes gazdákhoz kapcsolódó esettanulmányokat dolgoz fel. Ezen kívül szakmai kiállításokon való részvételhez dolgozunk ki közösen koncepciókat. Mivel a célcsoport ezekben az években megy át egy nagy generációváltáson, mely következmény, hogy az idősebb gazdák nehezebben érhetőek el a piacon, a fiatalabb utódaik viszont viszonylag fejlett online jelenléttel rendelkeznek, ezért a kihívás gyakorlatilag az, hogy a piacon elsőként hogyan tudjuk online aktivitásra buzdítani a célcsoportot. Ennek első lépéseként webshopot hoztunk létre, ahol a meglévő ügyfelek adhatják le online rendeléseiket a már szerződött termékekre, ezzel megkönnyítve az adminisztrációval foglalkozó kollégák feladatát és a logisztikát, valamint szoktatva a vásárlókat az online eszközök használatára.