Sió CitrusFriss Bottleflip kampány

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Megvalósulás kezdete: 2017. 06.12
Megvalósulás vége: 2017.07.31

Ügynökség: DOUPLA
Társügynökség / társpályázó: HSP, Bold

A kiemelt nyári kampányidőszakban social media-aktivitással és intenzív online jelenléttel igyekeztünk elérni a célcsoport tagjait: nyereményjátékkal, banner-megjelenések, YouTube preroll és influencer-kampánnyal népszerűsítettük a terméket.
A megvalósulás helyszínei:

Online platformok:
Sió Facebook: https://www.facebook.com/SioGyumolcs/
Sió Instagram: https://www.instagram.com/sio_gyumolcs
Nagykövetek Instagram oldalai:
gorbepalko: https://www.instagram.com/gorbepalko/
Zzolly18: https://www.instagram.com/zzolly18/
Reka Lipovetz: https://www.instagram.com/reekaofficial/
Para Kim: https://www.instagram.com/para_kim/
EMERENCIA: https://www.instagram.com/emerencia.bencsik/
András Sipócz: https://www.instagram.com/csipeszofficial/
Estie: https://www.instagram.com/estie_official/

Nagykövetek Youtube oldalai:
Punnany Massif: https://www.youtube.com/user/PunnaMass
Hősök: https://www.youtube.com/user/nimand07
Halott Pénz: https://www.youtube.com/user/halottpenz
Mary PopKids: https://www.youtube.com/user/marypopkids2009
Wellhello: https://www.youtube.com/channel/UC9yLH0K0gmzfxJH9HjQOe9g
kelemenkabatban: https://www.youtube.com/user/kelemenkabatban
drumcode: https://www.youtube.com/user/drumcodeofficial

Offline helyszínek:
Hostess-aktivitások és nyereményjátékok helyszínei: Budapest, Pécs, Nyíregyháza, Székesfehérvár, Miskolc, Győr, Debrecen, Szeged.

A márka által szervezett bottleflip-pályás kitelepülések kifejezetten a social media kampány offline kivezetéseként funkcionáltak.

KREATÍV KONCEPCIÓ ÉS KAMPÁNYMECHANIZMUS LEÍRÁSA:
A SIO a CitrusFriss termékportfóliót, új, 0,5 L-es kiszereléssel bővítette és a termékbevezetéssel ügynökségünket bízta meg. Kampányunk célja az új USP kreatív kiaknázása volt: a palack strapabíró tulajdonságára és arra fókuszáltunk, hogy a beltartalom felrázva az igazi.

Mivel az Y generációs fogyasztókat céloztuk meg, a koncepció központi eleméül az online térben rendkívül népszerű bottleflip challenge-et választottuk.

1. Bottleflip nyereményjáték: A pályázó feladata az volt, hogy feltöltsön egy mozgóképes tartalmat (gif, boomerang, videó) a saját Instagram profiljára, amin megörökíti, ő hogyan rázza fel a CitrusFriss rostjait, végül pedig használja a #mutihogyrazod hashtaget. Az ötletes beküldőket naponta B.my.Lake- és Strand Fesztivál-belépővel, illetve hetente egy-egy GoPro Hero 5-tel jutalmaztuk. A játékkiírással sikeresen aktivizáltuk a Sió social media felületeinek követőit, ezáltan rengeteg branded UGC-hez juttattuk a márkát. A játék ideje alatt több, mint 950 egyedi tartalom került fel a közösségi média oldalakra #mutihogyrazod hashtag-gel.
A Sió Facebook és Instagram oldalán minden nap egyedi mozgóképes tartalmakkal inspiráltuk a márka követőit a minél ötletesebb UGC beküldésére. A beérkezett UGC-t a nyereményjátékhoz tartozó landing page-en gyűjtöttük egybe.

2. Platformbővítés és onsite tartalomgenerálás: A játék sikere nyomán Magyarország nagyvárosaiban hostess-aktivitást szerveztünk, amely 2 hét alatt több, mint 30 000 termékminta kiosztása mellett csatornázta be a látogatókat az online Instagram játékunkba!

3. Influencerekkel való együttműködés: A népszerű vloggerek mellett Mary PopKids Sanyócát és Radics Gigit kértük fel a bottleflip challenge és a játék terjesztésére. A kampány teljes időtartama alatt a márka összesen 13 véleményvezéren keresztül szólította meg a célközönséget.

4. Fesztiváljelenlét:
„Rázz ajándékokért” A Strandfesztiválon felállított bottleflip-pályán 800-an vettek részt a kihívásban és ülték meg a Sió Üvegbikát. Összesen nagyjából 120 000 fesztiválozóhoz juttattuk el az üzenetet, és generáltunk felhasználói tartalomfeltöltést.

A bottleflip-nyereményjáték sikerét átültetve a fesztiválszezonra Bottleflip Bajnokságot rendeztünk a Strand Feszten, ahová a legjobb bottleflip tartalmakat beküldő usereket hívtuk meg. A versenyzők a Sió bottleflip-arénájában mérték össze erejüket szakértői zsűri előtt, amelyet Mary PopKids Sanyóca vezetett. Az eventet a márka social media rajongói egy after movie-n keresztül is lekövethették.