Unicum – Fesztiválaktivitás, 2017

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Megvalósulás kezdete: 2017.06.27
Megvalósulás vége: 2017.08.16

Ügynökség: DOUPLA
Társügynökség / társpályázó: HD Group

MEGVALÓSULÁS HELYSZÍNEI:
Online:
Unicumofficial Instagram oldal: https://www.instagram.com/unicumofficial/
Unicum Facebook oldal: https://www.facebook.com/UnicumMagyarorszag/
Unicum Instagram oldal: https://www.instagram.com/unicumofficial/
Halott Pénz Facebook oldal: https://www.facebook.com/HalottPenzOfficial/
Halott Pénz Instagram oldal: https://www.instagram.com/dedmani/
Mary Popkids Facebook oldal: https://www.facebook.com/marypopkids/
Mary Popkids Instagram oldal: https://www.instagram.com/marypopkids/

Offline:
Volt Fesztivál: Sopron
Campus Fesztivál: Debrecen
Sziget Fesztivál: Budapest

KREATÍV KONCEPCIÓ ÉS KAMPÁNYMECHANIZMUS LEÍRÁSA:
Egy Hungarikum, melynek története 1790-ig nyúlik vissza. A kihívást az jelentette, hogy hogyan hozzuk össze a fiatalokat a hagyományos márkával, szerethető módon, hűen tükrözve a márka értékekeit? Izgalmas onsite aktivitásokat terveztünk, innovatív, digitális eszközökkel támogatva. Így a helyszínen bulizók, a social media felületeken keresztül pedig a célcsoport többi tagja is bekapcsolódhattak a kampánya és részesei lehettek a fesztiválélménynek!

1. Onsite aktivitások és fesztiválhelyszín: A nagyszínpaddal szemben felállított bulihelyszínen hostess-aktivitásokat, nyereményjátékokat, Sör+Unicum akciókat szerveztünk és találkozási lehetőséget biztosítottunk az influencerekkel, akik egy-egy este erejéig DJ-ként is felléptek az Unicum Bárban. A fesztiválok helyszínén mozgó árusítási pontot, Triciklit is üzemeltettünk, amely a Volt, Sziget és Campus fesztivál területén cirkulált.

• VIZESEMBER JÁTÉK: Visszahozva a Vizesember motívumot, a nyári melegben locsolós játékkal építettük a barátok közötti bizalmat. A céltábla eltalálása után a játékosra egy dézsa víz borult, ami egyrészt hasonlóvá tette az Unicum vizesemberhez, másrészt a nyári melegben is népszerű szórakozásnak bizonyult.

• SÖR+UNICUM AKCIÓ: A helyszínen 10 perces Sör+Unicum akciókkal keltettük a feszültséget.

• KUPONBEVÁLTÁS: Hostessek segítségével #unicumbar hashtageket gyűjtöttünk és cserébe ajándékokat, kuponokat és termékkóstolókat osztottunk!

• LAKATOSMŰHELY: Együttműködtünk Lakatos Márk, stylist-al, aki Unicum-ihletésű fogásokat szolgált fel furgonjából az Unicum Bár közelében.

2. A helyszíni aktivitásokat a közösségi média oldalakon is nyomon követhetővé tettük.

• TEASER KAMPÁNY: A tavalyi év legjobb pillanatiból teaser videót készítettünk, amelye Instagramon, Facebookon és a Facebook esemény oldalán is közzétettünk.

• LIVE FEED: Facebook live, Instagram Story közvetítésekkel, néhány perces átfutási idővel adtunk hírt a fesztivál eseményekről.

• EVENT: A Facebookon event létrehozásával toboroztuk a közönséget és napi videós tartalmakat tettünk közzé.

3. Az Infleuncereinken keresztül jutottunk el egy fiatalabb közönséghez, akik
• INSTAGRAM TAKEOVER keretében nyerhettek betekintést az Unicum Bár életébe. Saját Facebook oldalunkra, illetve a Halott Pénz és a Mary Popkids Instagram oldalára is kikerültek terelőposztok.
• BEHARANGOZÓ TARTALMAK kerültek ki az Instagramon, valamint terelőposztok a véleményvezérek saját csatornáira.
• MEET AND GREET: Márkanagyköveteink a Halott Pénz nem csak az Unicum bárban buliztak együtt a közönséggel, hanem a kulisszák mögé is betekintést engedtek Meet & Greet nyereményjátékunk keretében. A szerencsések backstage túrán szelfizhettek a zenekarok tagjaival. A többi nyertes együtt nézhette meg a Glassanimals koncertjét az Unicum Bar VIP teraszáról a Mary Popkids tagjaival.
• DJ SZETT: A Mary Popkids a Volt Fesztiválon, a Halott Pénz pedig a Szigeten DJ szettel
• LIVE KÖZVETÍTÉS: Ügynökségünk Facebook Live-on keresztül, valamint Instagram Story formájában is közvetített az eseményekről.

A kampány sikeréhez hozzájárult a fesztiválokon és a nyereményjátékok során készített számos felhasználói tartalom, amelyek együttes volumene meghaladta a tavalyi évek eredményeit.