Kalumba Madagascar Spiced Gin bevezető kampány

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

A Kalumba Madagascar Spiced Gin a Zwack Unicum Nyrt. legújabb termékfejlesztése. Egy madagaszkári gyógynövények és fűszerekkel elvarázsolt gin, melyet fügeágyon érlelnek: izgalmas felfedezésre hívja a fogyasztókat.

Egy új márka életében az első nagy mérföldkő maga a születés. Büszkék vagyunk, hogy a kezdetektől részesei lehetünk a Kalumba életének. A közös munka két teljes évet ölelt fel, az ital madagaszkári gyökerei inspirálták a teljes megvalósítást.

A kampány során egyedülállóan összetett feladatunk volt, mely minden kreatív álma: a branding, a csomagolástervezés, díszdoboz, az ATL kampány, a TV spot, a digitális tartalmak, a social media kampány, a BTL-ajándékok és egy egyedi sales folder a trade kollégák számára valóban 360 fokos gondolkodást igényelt.

A csomagolás a neves, nemzetközi EPICA versenyen shortlistig jutott.

A TV spot, mely a bevezető kampány lelke két verzióban készült, egy 30 másodperces TV vágat és egy 80-as online vágat, mely sokkal többet mutat. Magyarországon elsőként a TV forgatáson külön kiskamerás stábbal folyamatosan forgattunk háttéranyagokat a social media felületekre, hogy még gazdagabban mutathassuk be a központi filmet.

A TV spot: https://youtu.be/37rmfiwxC60
A hosszabb online verzió: https://youtu.be/GbKPQ1-tsGk
A werkfilm: https://youtu.be/ywSXv5VL5qY

A termék és a bevezetőkampány 4 alappillérre épült: natural, open, local, craftmanship, ez a négy érték járja át a teljes kommunikációt.

Például:
– Natural – A key visual fotózáson minden valódi volt, nem használtunk mesterséges, 3d megoldást
– Open – Az összes fűszer neve megtalálható a cimkén
– Local – A kommunikációban folyamatosan helyet kap Madagaszkár, a helyi kultúra (a filmben használt taxi, táblajáték és természetesen a kabalaállat a makifej)
– Craftmanship – A gyártás, a megvalósítás minősége mind-mind a legújabb, emberi léptékű, kézműves kidolgozást tükrözik

Social media:
– https://www.instagram.com/kalumba_official/
– https://www.facebook.com/kalumbaofficial/

A bevezető kampányt microinfluencerek is támogatták, akik nagyon jól rá tudtak épülni a termék “felfedezős” mondandójára, a termék már az első hónapokban bejárta a világot, és különböző helyeken fotózták le: https://www.instagram.com/explore/tags/kalumbagin/

Eredmények:
– A bevezető kampány során a sales KPI-ok idő előtt teljesültek
– A TV spot az első kampány után nagyon jó neuromarketing-eredményeket hozott http://kreativ.hu/cikk/fuszeres_gin__lakasfelujitas_es_mikrohitel__ezek_voltak_a_legjobb_augusztusi_reklamok

A pályázati anyagunkhoz csatoltuk:
– a key visualt
– egy werkfotót
– social media lifestyle fotót

A teljes esettanulmány megtekinthető ezen a micrositeon is: http://www.doupla.com/kalumba/index.html