Tiszta víz, tiszta íz, Clearwater!

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

A kampányban akciók és szolgáltatások reklámozása a fő cél, brand építéssel egybekötve.
Főként B2B a kommunikáció iránya, de a magánszemélyek is célcsoporttá válnak bizonyos akciók keretében, a brand marketing kapcsán.

Megvalósulás színhelyei:
https://www.facebook.com/clearwaterviz/

Kezdőlap


https://www.linkedin.com/company/clearwater-kft./

MEGVALÓSÍTÁS CSATORNÁI:
Facebook hirdetések
Google Ads hirdetések
Linkedin inmail hirdetések

KREATÍV KONCEPCIÓ ÉS KAMPÁNYMECHANIZMUS LEÍRÁSA:
A ballonos víz szolgáltatás kapcsolt szolgáltatásokkal való értékesítése, mint például kávé és víz rendelése egyazon cégtől,egyszerűen.
Emellett fontos cél a ballonos vízszolgáltatás népszerűsítése, ezzel kapcsolatban ismeretterjesztés ( Miért hasznos a szervezet számára? ), egészséges életmód tanácsok, környezetvédelmi információk. Fontos, hogy a kényelmi szolgáltatás elérhetősége mellett, az egészségvédelem hangsúlyos szerepbe kerül. A cégek figyelmét szeretnénk felhívni munkavállalóik egészségének védelmére illetve arra, hogy egyszerűen, kényelmesen tehetnek a munkavállalókért.
A víz, mint érték köré építjük a kampányt.
Kreatívok tekintetében a modern megjelenés és a tradíció ötvözése a cél.

B2B célzásra főleg a Linkedin inmail-eket alkalmaztuk, mely megfelelő platformot biztosított, hogy a fentebbi célok mindegyikét megvalósítsuk, hiszen személyes üzeneteket tudunk váltani az érdeklődőkkel.

Széles célzásokkal dolgozunk, hiszen nemcsak a szolgáltatások és akciók kommunikálása a cél, hanem a tudásmegosztás is.