„Van zsákomban minden jó…” – Besegít a Mikulás

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Kampánycél:

Ajándékok és kedvezmények biztosításával motiváltuk vásárlóinkat, hogy a karácsonyi meglepetéseket nálunk szerezzék be.

Kreatív koncepció:

2018. decemberében egy 11 napon keresztül tartó kampánysorozatot állítottunk össze. Üzeneteinkben maga a Mikulás szólította meg a vásárlókat, aki a KütyüBazáros munkatársakkal együttműködve dolgozott azon, hogy meglepetéseket adjon át, és besegítsen a karácsonyi ajándékok beszerzésébe.

A kampánysorozatnak három fő állomása volt:

1. December 6-án egy 500 forintos kuponnal és kedvezményekkel kedveskedtünk a vásárlóknak.
2. December 10. és 14. között visszatért a Mikulás, és segédkezett, hogy mindenki be tudja szerezni a karácsonyi ajándékokat. Több, mint 100 terméket válogattunk össze, amik megrendelése esetén egy második darabot ajándékba küldtünk. Üzeneteinkben minden nap más került a középpontba – külön ajánlottunk ajándékötleteket nőknek, férfiaknak és gyerekeknek.
3. December 17-én egy utolsó lehetőséget kínáltunk az ajándékok beszerzésére, és biztosítottuk a vásárlókat, hogy szenteste előtt kézbesítjük a csomagot, ha a raktáron lévő termékek közül választanak. Ajándékként ingyen szállítást biztosítottunk a megrendelőknek.

A kampány során használt marketing eszközök:

Weboldalunkon bannerekkel, valamint popup üzenetekkel hívtuk fel a figyelmet aktuális ajánlatainkra, az üzenetek kommunikálásához pedig 4 fő csatornát használtunk fel:

1. Hírlevelek (7 db + 7 db resend)
2. Chatbot üzenetek (4 db + 3 db resend)
3. Push üzenetek (8 db)
4. Hirdetés nélküli képes Facebook posztok (11 db)

A kampány eredménye:

A december 6. és 17. közötti kampánysorozatunk minden várakozásunkat felülmúlta. A fennállásunk óta legsikeresebb Black Friday és Cyber Monday kampány után a KütyüBazár történetének legsikeresebb decemberi hónapját sikerült összehoznunk a Mikulásra építő kampánysorozatunkkal.

– Legsikeresebb hírlevelünk 33,3%-os megnyitási arányt, és 6,2%-os átkattintást ért el. A kampánysorozat folyamán az összes levelünket 395 708-szor nyitották meg, és 60 138-an kattintottak át a weboldalunkra.

– Legsikeresebb chatbot üzenetünk 98,92%-os megnyitási arányt, és 42,72%-os átkattintást ért el. A kampánysorozat folyamán az összes chatbot üzenetünket 132 985-ször olvasták el, és 29 925-en kattintottak át a weboldalunkra.

– Legsikeresebb push üzenetünk 4,66%-os megnyitási arányt ért el. A kampánysorozat folyamán az összes push üzenetkünkből 4960-an kattintották át a weboldalunkra.

– Legsikeresebb facebook posztunk 24 301 emberhez ért el. A kampánysorozat folyamán az összes poszt 134 821-szer jelent meg, és 1 925-en kattintottak át belőlük. A posztok kiemelésére nem költöttünk.

2018. december 6. és 17. között a kampánysorozatnak köszönhetően magasabb bevételt sikerült elérnünk, mint 2017-ben egész decemberben. Ebben a néhány napban összesen 22 995 rendelést adtak le a vásárlóink, és 31 004 darab kütyüt sikerült értékesítenünk.