A kampány célja:
Egy olyan életmódváltó program létrehozása, amely közösséget épít egy zárt Facebook csoport keretén belül, ahol a problématudattal (elhízással) rendelkező emberek érdeklődőkből elhivatott és hűséges Herbalife fogyasztókká válnak, hogy elérjék a kívánt céljukat. Nagyon fontos volt a kampány során a kidolgozott részletes tematika, a személyiség és a példakép megjelenése.
A kampány leírása:
A hirdetések hatására beregisztrálók egy zárt Facebook csoport tagjai lettek, illetve 30 napon keresztül minden nap kaptak hírlevelet egy-egy videóval, a napi segítő tanáccsal.
A kampány 2019. augusztus 15-én kezdődött.
Promóciós eszközök:
– Facebook hirdetések
– keresztmarketing promóciós levelek
A kampány eredménye:
A zárt Facebook csoportba 467 tag lépett be, nekik folyamatosan ment a kommunikáció (pl. posztok, kérdezési lehetőségek)
Weboldal: https://24fit.hu/30naposkihivas