CREATON – “Az én házam, az én váram” integrált image kampány

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

CREATON – „Az én házam, az én váram” integrált image kampány

Kampányidőszak: 2019. 10.07-11.30.
Ügynökség: McCann Erickson Budapest

Kampány cél:
– megismertetni a végfogyasztókkal a kereskedők/viszonteladók körében már jól bevezetett márkát
– megbízható megoldást nyújtani olyan családok számára, akik most tervezik vagy építik új otthonukat
– felhívni a figyelmet a változó időjárásra, ami kihívások elé állítja az építőipart is

Háttér:
Az ügyfélközpontúság érájában a két fontos meglévő célcsoportunk, a kereskedők és a tetőfedők mellett szerettük volna megcélozni a végfelhasználókat is, hogy ők is közelebbről megismerkedhessenek a CREATON márkával és a CREATON termékekkel, így született az ötlet, hogy indítsuk el első image jellegű, országos integrált kampányunkat.

Kreatív koncepció:
A kampányban egy kislány szemén át pillanthatunk be abba, mit is jelent gyermekeinknek az otthon: védelmet, biztonságot, egy olyan helyet, ahol egész életükben élni szeretnének, bármilyen kihívást tartogasson is a jövő. Ebben megbízható partner a CREATON, hiszen nagy tapasztalattal és szakértelemmel fejlesztette ki tetőcserepeit, hogy azok akár szélsőséges időjárási körülmények közt is megállják a helyüket.
Az új film különlegessége, hogy a kislány szavait a CREATON színes tetőcserepeivel készült animáció kelti életre. Így a márka vizuálisan is izgalmas módon, a történet szerves részeként jelenik meg.

Használt kampányeszközök:
A hatékony elérés érdekében a tradicionális ATL eszközöket kombináltuk erős online kampánnyal.
ATL: országos TV és Rádió kampány
BTL: Google Search és Display kampány, YouTube pre-roll kampány (15 és 30 másodperces hirdetésekkel); Facebook & Instagram hirdetések

Eredmények:
A kampány kiemelkedő eredményei mellett, a márka ismertség növekedésnek köszönhetően a partnereink eladásait is segítette.

TVC: a kampány a vártnál is jobban teljesített, a márka célközönségének 78,2%-alegalább egyszer találkozott a hirdetéssel, a célközönség közel 2/3-át sikerült hatékonyan elérni.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=Eu4TohKTLrA

Rádió: az országos rádiókampány során a célcsoport 44%-át legalább egyszer, 34%-át legalább háromszor értük el.

Google Search & Display kampány: A kampány online lába is hatékonynak bizonyult, a márka kattintási rátáját (CTR) +30%-kal, a generikus kulcsszavakra keresésnél a kattintásokat +12%-kaltudtuk növelni. A hirdetések körülbelül 80 000-szer jelentek meg. Továbbá fokozni tudtuk a márkafelismerést és ismertséget, a fő üzenetünk egyértelműen erősödött.

Youtube pre-roll kampány:
– 30 sec video: 300 000+ nézettség
– 15 sec video: 1 000 000+ nézettség

Facebook & Instagram:
– FB video: 1 000 000+ nézettség
– FB kattintás: 10 000 +
– Instagram video: 300 000+ nézettség

Szavazatok

38 szavazat

Népszerű kampányok

Kövess minket