Kádban Sztár

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Egy speciális tehetségkutatót csináltunk, ahol a fő cél az volt, hogy pozícionáljuk a RAVAK brandet, mint egy cool, szerethető márkát az Y generáció tagjai között. Egy, a fürdőszobai környezetben készült 1 perces videót kértünk a jelentkezőktől – énekléssel fűszerezve, hisz köztudott, hogy sokan művelik amatőr vagy profi szinten ezt a hobbit -, feltöltve az Instagramra #kadbansztar hashtag használattal (2019/09/17.-2019/10/17. között). A fődíj egy teljes fürdőszoba volt (a kedvelések száma döntött). A kommunikáció során használt tools-ok: mikrosite, social media, influencerek, paid és earned média.
https://kadbansztar.ravak.hu/ (a site automatikusan behúzta a #kadbansztar videókat).
Influencerek: Király Viktor, Odett és Zsozeatya (ők is fürdőszobában énekelve készítették a videókat) Király Viktor videója: https://www.youtube.com/watch?v=HgirQLTv5Ic
Paid média: velvet.hu (https://velvet.hu/bcs/2019/09/17/enekverseny_furdoszoba_jatek_ravak/)
Earned média: press release (nlc.hukreativ.hu, Klasszik Rádió interjú, koncert.hu; összesen 8 megjelenés, 500,000 olvasó)

Végeredményben a mennyiségi számok a minőségi tartalmakkal elérték a kampány célját, sőt azóta már a jelentkezők között volt, aki vásárolt egy RAVAK kádat a családi házba.
Köszönet a DEEPINSIGHT ügynökségnek!

Szavazatok

65 szavazat

Népszerű kampányok

Kövess minket