A KAMPÁNY LEÍRÁSA: A kampányt megelőző országos kutatási adataink szerint 3.000 000 ember sportol rendszeresen Magyarországon, közülük legalább 1.300 000 ember fut vagy kerékpározik (őket kívántuk a kampány során megcélozni.)
A https://nemekharca.hu/ honlapon induló kampány célja az volt, hogy a MERU Sportcare adatbázist építhessen a Magyarországi sportoló emberekből, akiknek később a MERU termékcsaládot bemutatva értékesítik a termékeket webshopon keresztül vagy az üzletekbe terelve őket.
A kampány időtartama:
2019.05.29 – 2019.11.30 (6 hónap)
A kampány folyamata:
A játékban való részvételhez egy sportolás közben készített szelfit vagy sportoláshoz köthető fotót kellett feltölteni a honlapon, mely fotó kiegészíthető volt egyéb adatokkal (az elégedett kalória vagy megtett, lefutott km számmal).
Amennyiben a résztvevő kitöltötte ezt az adatot, a nyitó oldalon található MAI EREDMÉNY résznél azonnal hozzáadódtak a megadott számadatai, attól függően, hogy nő vagy férfi az illető – ez köthető a nemekharca elnevezéshez, hisz sporteredményeik összemérésével tudtak a képfeltöltők egymással napi szinten harcolni, egészen 2019. november 30-ig.
A kampányban kerestük továbbá „Az év legelhivatottabb sportolóját”, így a képfeltöltőket a képfeltöltés után a honlap rendszere arra motiválta, hogy osszák meg fotójukat a Facebookon, és kérjék ismerőseiket, szavazzanak az általuk feltöltött fotóra, hogy indulhassanak a „Legelhivatottabb sportolói címért”, és a 3 legtöbb szavazatot gyűjtőnek járó értékes nyereményekért.
A kampány reklámozása:
A kampányt 2 eszközzel hirdettük:
1. Facebook hirdetéssel és remarketinggel
2. eDM kiküldésekkel
EREDMÉNYEK:
A kampány zárása után 1044 db képfeltöltő és 18 012 db szavazóval együtt összesen 19 056 kampányba regisztráló lett. Ebből 11 152 fő (58,5%) adott eDM hozzájárulást is. Mivel a cél 4000 db regisztráló adatbázis gyűjtése volt, ezt a kampányt jóval túlteljesítette.